välkommen till ångestens egna lilla håla

Åker för det mesta den långa sträckan mellan Huddinge Gymnasium och Rotvik. Varje andetag är en ansträngning och den iskalla luften åker in genom mina lungor och ger den syre som behövs för att springa hem till honom. jagsaknarhonomjagsaknarhonomjagsaknarhonom.

Har blommig klänning till sushigos och väntar på att det faktiskt är socialt accepterat att ha på sig en klänning med med blommor i flickiga färger.

Använder mammas gamla fuskpäls och blir kär.

Tro det eller ej, detta är ungefär allt jag har fotat under de två månader jag inte blottat mina tankar här. Fy skäms på mig, men använder för tillfälligt min mormors gamla analoga kamera.

Kommentarer
Postat av: em

fina bilder!

2012-02-15 @ 14:02:06
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0