where did your smile go?


Började plugga EFTER middagen, dvs vid nio-tiden. Ja, det tog ett tag innan jag kom igång... Hursomhaver, nu har jag hunnit plugga matte och kemi. (#SCORE) Ekologi-projektet kan slänga sig i väggen. Vettefan vad jag håller på med.. Imorgon ska jag plugga så seriöst att huvudet spricker och dör dagen innan matte b nationella (#SCORE)

Ska börja rensa bilder på datorn. Hittar bajsmånga, bokstavlinge B A J S M Å N G A, egobilder och massa annat fult. Orkar inte det är så många fula egobilder! Varför har jag ens dom kvar?! Whatever, nu ska jag sova med kemiboken.. tihi.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

DU sover me kemiboken, du drömmer om kemiboken, du dregglar för kemiboken....~



Egobilder på dig e aldrig fula! :D

2011-05-16 @ 13:55:05
URL: http://kiwichiwiiewong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0