hoppet växtes upp för att sen raseras

Bild tagen för 2 månader minus två dagar sen! Känns som det var tusen år tillbaka och ger mig en ordentlig "gamla goda tiden"-känslor.  Men Skinny Love av Birdy i bakgrunden blir man lite "åååååh saknar :((((". Typ ledsen av sig. Apropå Skinny Love. DET ÄR EN GRYMT VACKER LÅT! Gillar både med Birdy och Bon Iver, fast Birdy väcker lite mer känslor. Låten är så vacker att jag kan gråta!
Lyssna och dö lite.



Who will love you? who will fight?
And who will fall, far behind?


Kommentarer
Postat av: Karin

Omg Fanny!!! Jag gillar din musiksmaak!! <3 tihihihi!!

Jag gillar också båda versionerna, men Birdys är bättre :) lite lite lite grann! "Come on skinny love just last a year"

2011-05-20 @ 23:31:25
URL: http://kaaarinw.blogg.se/
Postat av: Karin

Omg Fanny!!! Jag gillar din musiksmaak!! <3 tihihihi!!

Jag gillar också båda versionerna, men Birdys är bättre :) lite lite lite grann! "Come on skinny love just last a year"

2011-05-20 @ 23:31:48
URL: http://kaaarinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0