"Hej vill du bli min bästis? Så kan vi dela alla mina hemligheter"


HEY HEY HEY!
Igår (iförrgår, beroende på om man anser att det är torsdag eller fredag) var jag poetry slam mellan KG, Bromma och Thorilds med Sofaya och Alicia. GRYMT INSPIRERANDE. Ska börja skriva, mycket. Suger på det, men kanske kan höja mitt VG i svenska. Kanske?
Den dagen jag slutar ta egobilder där jag ser i princip likadan ut, den dagen, kommer jag kasta min kamera... typ.
Fick veta att en ny tjej skulle börja i klassen. Hype. Skulle liksom vara kul att ha en ny kompis i gänget. Hursomhelst, så ändrade hon sig och nu är klassen lite besviken. Vi som hade så höga förväntningar för morgondagen då hon skulle besöka oss. Bnar hade ju till och med tänkt och dejta med henne om hon var snygg.

- Om hon är ful, då får ni tjejer henne. Om hon är snygg, då är hon med oss killar.
- Så... du tycker att alla tjejer i klassen är fula?
" tystnaden som uppstår när Bnar säger något som kan misstolkas"

Favoritstället i hela världen

I måndags var det för första gången i mitt liv jag skolkade en hel dag från skolan med riktiga lektioner. Latheten tog över. Försov mig.. rejält. Sa till mamipapi att jag började sent, sa hejdå, gick till mitt place. Låg på bänken och lyssna på musik. Som ett litet drägg. Det bästa var ju att folk som gick förbi med sina hundar log mot mig jättesnällt och får mig känna att det är okej att skolka. Tog lite bilder, gick hem och la mig i soffan. Känns faktiskt lite tragiskt att jag inte kommer ha såna dagar på sommarlovet. "Ligga-hemma-och-bara-kolla-på-tv-dagar-för-att-det-är-sommarlov". Så får väl ha lite fler nu innan sommarlov.

Nu har jag skrivit saker som är helt osammanhängande. Och istället för att ha ett inlägg för varje sak så har jag lagt allt i ett. Till och med bilderna är helt random. Dom passar inte ens ihop. Men jag överlever. För idag är det torsdag/fredag. Snart helg. Andas ut och lev. För imorgon/idag bär det mot Gröna Lund och lyssna på Säkert. OCH PÅ LÖRDAG BLIR DET KANSKE VERONICA(!!!!!!!!). Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Faaanny, vart har du köpt din super söta tröja? :D<3

2011-05-22 @ 19:37:13
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0