får jag ens ha kvar dig som min vän?

Istället för att plugga har jag kollat igenom de inläggen jag skrivit det senaste halvåret. Ja, på frituden hände väl lite saker då o då.  Nu är det som att det hände saker hela tider. Känns som det är så mycket saker jag vill hinna med på en alldeles för kort tid. Vet inte vad jag gillar mest, men livet leker... o det är väl  det enda som spelar roll.


I helgen spenderade jag för första gången på ett land. OM det var kul. och OM vi kommer åka dit igen.

Random tant - Oj jag trodde ni skulle åka långt när ni köpte så mycket mat!
"
Nej vi har köpt fem fulla matkassor för tusen spänn bara för att campa utanför coop,"Okej, nej så dryg är jag inte. Men vi hade verkligen sjukt mycket mat, godis och väskor.

Har även firat min pappa och lite halvt min lillebror. Åt middagen på balkongen för första gången i år och körde teppanyaki för full rulle. Kändes som det var sommarlov och det största bekymmret man hade var att man inte skulle ha något att göra dagen efter. Hursomhaver det var trevligt. Har just nu söndagsångest, även om det är måndag... Skjuter upp allt och ändå hinner jag allt med ganska bra margnal. Något riktigt dåligt behöver hända så jag rycker upp mig. Ett IG skulle säkert hjälpa... kanske engelska a nationella...

Kommentarer
Postat av: Vivvi

M hou gam lah :( Smile lah!~ :DD laugh

2011-05-13 @ 09:31:19
URL: http://kiwichiwiiewong.blogg.se/
Postat av: Clara

JA MEN VI ÄTER JU MYCKET, URSÄKTA.

2011-05-13 @ 20:06:40
URL: http://clarasklubbland.blogg.se/
Postat av: Alicia

fint gottt!!

2011-05-14 @ 20:31:02
URL: http://foodoftheday.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0