kramar är lycka!

- Fanny vill du följa med till matsalen för att hämta ett knäcke?
- Visst, men jag går upp och lämnar jackan och väskan först.
- NEEJ! Kom nu går vi.
Något i den stilen inleddes min underbara födelsedag på våning fyra, även känt som naturreservatet.

Alicia hämtade sitt knäcke och jag fick äntligen lämna mina saker. Efter 27, kanske 28 trappsteg var vi på fyran. Clara trycker portkoden, och öppnar dörren åt mig. På bordet stod en liten muffins med cirtonglassyr med ett rosa ljus på. Även två present som var fint inslaget. Bredvid bordet står världens finaste klasskamrater och sjunger för mig. Så fantastikt fint gjort(!!!). Man blir så överraskad att man inte riktigt vet hur man ska tacka... för jag ville verkligen uttrycka mig på ett sätt som fick dom förstå att jag älskade allt.
Roligheterna slutade aldrig. Och när skoldagen var över, begav vi oss mot café String.
- Jag har en väldigt dålig nyhet. Bussen kommer om 17 minuter.
När jag väl var tillbaka till förorten hade marken hunnit bli täckt av ett nytt lager snö. Jag skapade nya fotspår som antagligen kommer visa den rätte vägen för den andre. Ojoj låter stort. Men... det är väldigt halt hemma hos mig.

Fira med middag och tårta med familjen är minst lika trevligt.
- Vilken tårta är det? Hasselnötsmassan?
- Nej, i år provar vi något nytt!
- Va!? Men hasselnötsmassan då? Du har ju fått den tårtan varje födelsedag i 16 år. Ska du ändra på allt, Fanny?
TACK ALLA! DET BLEV EN SUPERBRA FÖDELSEDAG! Mycket bättre än vad jag vågat hoppas på.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhh bra att du tyckte om dagen osv, gjorde jag med. Gillar att jag tittar på min telefon på exakt alla bilder, tråkigt. Måste sluta.

2011-03-19 @ 07:19:28
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: Vivvii

Verkar som om du hade en super dag! :D <3333 Måste luncha tillsammans ngn! har inte gjort det på länge! >w<

2011-03-21 @ 22:11:08
URL: http://chiwiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0