jag önskar mig...

- En fin sminkväska. Inte alltför stor eller liten. Extremt förbjudet med Hello Kitty eller annat gulligull. Jag tror jag kommit över den perioden. Okej överdrev, det är inte förbjudet, för det är tanken som räknas!

- En ny plånbok. Gärna en avlång! Samma här, gulligull som Hello Kitty.. är ... inte så moget.

- Jeans-shorts! Behöver lagra till sommarn!! Storlek 28/29. Spara gärna kvittot ifall storleken blir fel. Kan inte ens min egna storlek längre, efter all skit jag lyckats lagra på mig.
- Jeans överhuvudtaget! Gärna de på weekdays som heter tight blue acid!

- Dödligt snygga ankelboots! Har kollat på Nilsons, 1299:-... vet inte vad mamma tycker om de.

- Parfym som luktar gott!!

- FÖDELSEDAGSKRAMAR!! Ett grattis, ett leende, en kram. Det tröttnar man aldrig på!

- Ytlig skit som smink. Mascara, hallonrosa läppstift, eyeliner pencil/liquid, concealer, etc etc

- Kläder i allmänhet! Fina linnen, snygga tshirts, koftor, Hello Kitty strumpor från HM ( okej, jag är fortfarande lite fast i gulligull perioden), fin spetsbh.... vad som helst!! Allt uppskattas!

- Fotoalbum. Stora om de är utan bilder, och små om det är med bilder och TEXT. En bild säger mer än tusen ord, sant, men uttryck gärna dig!

- Pastellfärgade nagellack. Hipster och coola ska de vara.

- Ny väska! Hand + axelbandsväska är typ ett måste.. förlåt, men utan axelband kommer jag bli handikappad.

- Luktsaken från Body Shop. Haha antagligen bara Sofie och Jenny som fattar vad jag snackar om.

- Random stuffs. Tanken som räknas!

Ja, det här tog ju inte alls lång tid att skriva. Tror att Sofie har tröttnat på att vänta.
Men vill fortfarande bara säga att det är tanken som räknas. Ändå om jag är äckligt förtjust i matriella saker. PUSS!


UPDATE!

- Ett par everyday-örhängen! Det är detaljerna som gör skillnad!(:

- Detta halsband! Så himlans snyyyyyggt!

- Dessa örhängen! Också jävlans snyyyggt!

Kommentarer
Postat av: sofifi

att det tog 3 timmar för att skriva den där saken!

2011-03-04 @ 02:32:42
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: camilla

YES! gillar att du har dumpat Hello Kitty nu :)eller delvis hahaa

2011-03-04 @ 10:26:07
Postat av: em

du ska bara få hello kitty av mig, bara för att haha

2011-03-04 @ 13:20:38
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0