helgmys

Spenderade närmare sju timmar i en badmintonhall ute i Hallunda. Tävlade inte, men det är helt okej. Spela på skoj är lika skoj.
Därefter hade vi en liten fin avslutningsfest för serien och min bror som flyttar till Malmö.
Lägger mig när fåglarna börjar kvittra på morgonen, alltså klockan fem, och vaknar flera gånger om. När jag äntligen orkar lämna sängen är klockan redan två. Vad hände med plugga? Mina småsyskon sover. Jonathan och My är borta. Total tystnad...
Kollar runt om det finns något ätbart. I köket hittar man bara läsk och dricka från gårdagen. I kylskåpet hittar jag två halvuppätna tårtor (tillägg: som såg mycket oaptitliga ut) och massor av grönsaker. Fick lite lätt panik när jag insåg att det inte fanns riktig mat. Lämnar lägenheten ensam i hopp om att det finns mat hemma. Glad och trött tjej efter 16 dumplings.
Två bilder av 477.

Kommentarer
Postat av: sofifi

sista bilden är riktigt härlig!

2011-03-27 @ 23:54:53
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: my

oaptitliga? :O hörrö, de var riktigt goda juee (iaf igår..typ..XD)



o jag vet att du inte läser mer än matte B, men, räkna till tre kan då ändå va? ;)



hehe, väntar på resten av bilderna iaf ;)facebook. host. haha.

2011-03-28 @ 00:39:03
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0