halv sju hos elin


Oh så himla mysig middag hos Elin med klasskamraterna!
Och väldigt glad över att jag bestämde mig för att hoppa av vid Mörby C istället för Danderyd Sjh! Träffade Lawrence, som jag inte har träffat på ett år, och hans supersnälla, söta, snygga kompis vars namn jag har glömt hoho. Okej överdrev, han såg bra ut och var väldigt trevlig!
Sen... på Tc träffar jag även min kusin, som jag inte träffat sen julafton! Pratade lite om allt möjligt.
När jag väl kom hem kände jag att det här.... var fan bland dom bästa dagarna jag har haft på länge. För en gångs skull måste jag hålla med Clara. Livet leker.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi, bra Fanny! älskar att livet leker! saknar dock hoppbilderna, hehe

2011-03-12 @ 14:53:22
URL: http://hipstersofia.blogg.se/
Postat av: Clara

vad då för en gångs skull???????????

2011-03-13 @ 12:10:05
URL: http://clarasklubbland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0