bowla, sushi, fika, middag, flipp, film etc etc


Orkar inte göra ett inlägg med en bildbomb. För att det skulle ändå inte visa hur otroligt bra helgen har varit!! Ingen fekke, men... livet är en fest och jag är inte bjuden.  Heheh nej men har gjort andra mysiga grejs! Att fylla år var ganska kul ändå. Att fylla 17 må vara totalt värdelöst, men årets födelsedag var nog bland dem bästa jag haft. Massor av kramar och glädje! Måste även erkänna att födelsedagssången av happythreefriends var nog det bästa jag fått i hela mitt liv.

Hoppar över att skriva en anonym dialog eller ett citat som jag börjat göra. Fick ett klagomål av Lapyan att man inte fattade något av dem. Inte för att det inte var meningen att de skulle vara det... men hon har hotat mig med att ringa mig varje gång jag låter deppig/ skriver allmänt oförståeliga saker. Dessutom behöver jag sova. 4 timmars sömn inför skolan är en gammal favorit. Så som 2 timmars och 3,5 timmes, fast på den tiden var det någon som brydde sig. Och det gör antagligen inte den personen längre.
It’s amazing how one day someone walks into your life, then the next day you wonder how you lived without them.
happythreefriends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0