lyckoruset som man bara kan få av ...

att shoppa och bli bjuden på subway av världens soetaste bror! Jag och bror letade efter en vinterjacka till honom. Förstår mig inte alls på hans klädstil, ändå gick det bra. Hursomhelst, vi var hungriga, och jag är fattig. Tänkte skita i lunchen. MEN jag har ju som sagt världens soetaste bror! Han bjöd på subway, med hans allra första lön! Blev så glad. Jag bjöd ju aldrig honom när jag fick min första lön. Ska nog köpa chokadbollar som tack!

Förövrigt, så går det verkligen d å l i g t att spara pengar till sommarn. Tragiskt. Fredagen var det lunch&fika, lördagen var det halsduk&tröja, idag var det ett par sneakers! Fan... och kan ju berätta att massa pengar kommer gå åt till massa annat. Vill inte åka till HK fattig. Vill shoppa shoppa shoppa fika fika fika!
Idag är det sista dagen av första månaden av 2011. Riktigt jävla ¤%&#¤%&%¤ skitstart! Men nu ska det bli bra :) Skrev ju på årssammanfattningen att 2011 skulle bli galet mycket bättre än 2010!

Kommentarer
Postat av: em

aw vad snällt! :)

2011-01-31 @ 12:08:00
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: My

en till givmild bror, haha lyx där fanny:P

2011-02-01 @ 19:26:25
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0