blir man utmanad så blir man...


Januari - halva månaden i Hong kong, och andra halvan i Sverige. Har lite svårt att förstå det var ett år sedan jag var i Hk. Fotade typ VARJE dag och jag saknar det. Satt och vikte stjärnor varje dag, och jag saknar det med! Gymnasiejakt och sushi var viktigt det med! NYA GLASÖGON!


Februari SUBWAY OCH SKRÄCKIS. Förklarar allt. Så sjukt mys! Världens underbaraste Sofie fyllde år! Min och Lapyans lilla överraskning för henne var ju fin haha! Hur vi lyckades ta Akalla-tåget, istället för Hjulsta-tåget!

Mars Min månad hihi! Firade det lite smått med familj och vänner, mer än så behövdes det inte. Subway-sjukan var fortfarande där. En typisk lördag var, kinesiska, subway, lalla på stan. Vi körde ju även Hongkongmissy sakerna, haha eller vad jag ska kalla det.
Pst MY! Haha bilden på Fredrik sitter bra där!:)


April Hudiksvall och vårpromenad. Finns inget annat jag kan hitta bland mina bilder. Årliga Hudiksvallresan och man blir lika fucked up efter varje resa. Haha my BILDEN PÅ DIG! :) Vårpromenaden tog jag med Sofie efter vi hade ätit subway hihi, igen. Vi gick från centralen till Karlberg. Det var lagom varmt och jag gillade att ta bilder på mina skor!


Maj Näst sista terminen i Kvarnberga och det är nästan sommar. Älskar alla min bilder på blommor och träd!! :') Fick även chansen att ha på mig kläderna Grace och Anny gjorde till sina projektarbeten. Omg, vad människorna kunde göra fina kläder!

Juni Skolavslutning och krök på sundby gård. Happy three friends lämnar Sverige och jag blir ensam kvar.. som vanligt. Wille kommer till Sthlm. Massa små kineser hemma hos mig, mys! hihi.


Juli Firade Vivians födelsedag mitt ute i öknen och blev några kinesvänner rikare :') Vi spelade mahjong, kort, wii, pallade jordgubbar! Jag och Carmen klättrade uppför någon skidbacke och tog bilder på Sthlm. Klippte mitt cplånga hår! Vilket varade i typ en månad...
Åkte även till Bulgarien i en vecka med familjen. Just då kände resan inte så särskilt bra... men nu när jag tänker tillbaka så var det faktiskt ganska mys... För liksom... Hur många gånger till kommer jag resa med mina päron?


Augusti Månaden med dödlig bildbrist. Har bara 50 bilder ifrån augusti... Hursomhelst... Jenny och Jonathan fyller år, kaka och grill som vanligt! Börjar på Mikael Elias Teoretiska. HEJ GYMNASIEELEV!


September Börjar lära känna mina nya klasskamrater riktigt bra. Och vi kör en fransk dag hemms hos Elin. Randiga kläder, baguett till lunch, fransk film, äppelkaka, pizza, gick hem till Elins kompis, aa det blev inte så franskt. Men vi hade kul!
Första gången Happy three friends kommer hem till mig. Vi fotar galet, tills vi märkte att vi hade massa myggbett och hade en hel armé av myggor bakom oss haha!

Oktober Happy Threee friends åt galet mycket sushi! 3 helger! Haha och det blev galet många bilder! 16/10,finner inga ord! Insparkfest och mycket fika med finaste klasskamraterna! Oj vad perngarna bara försvann...

November Vivian och Carmen sov över! Vi tog massa fula bilder och var glada över hur simpelt livet var! Annys överraskning med glass och presenter! Hur otroligt kär jag blev! Ja, november var sjukt fin!


December Första terminen avklarad! Tiden går fort när man har kul :') Julklappar hit och dit! Men jag fick så fina saker tillbaka!♥ Oförglömligt datum , 9/12! En månad idag! Inte för att det känns som det men, aja! Haha!
Julafton och nyår var nice!

Slutsats! 2010 var ett så himla fint år! Så många saker jag kommer sakna! Fast tänker göra mitt 2011 så mycket bättre! Kommer bli så KUUUUUUUL!

Åh nu blev inlägget verkligen långt men det var kul och kolla igenom alla bilder. Typ bara bilder på våran lilla kinesgrupp Happy Three Friends men whatever!

Kommentarer
Postat av: sofifi

happy three friends forever! :D<3 bra inlägg fanny!

2011-01-09 @ 18:43:37
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: My

Hahaha!!!:D Vet inte om du menade "bil-bilden", för vad faan gör jag på aprilbilden där jag tävlar, jävla arobatik ju!!



O du... lundis passar INTE med.. :O

2011-01-09 @ 19:17:24
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: My

o juste en till sak jag tänkte på, vaarför köpa en lussebulle när man fikar?? den såg torr ut också.. (A) ;)

2011-01-09 @ 19:22:54
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: em

haha naaw :D duktigt! ett fint år <3

2011-01-10 @ 12:20:28
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: sofia

my: lussebullar äger!!! om det är den jag tror att det var så smakade den helt superbt! jajhajaja.



till fanny nu då: fint år!! fina bilder!! särskilt dom på mig. ok. nä!

2011-01-10 @ 13:29:33
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: Vivvii

Fett snyggt du har gjort det! :D <3

Heheh, november månaden ^n__n^ ~ ~ ~

Btw,andra bilden från vänster första raden i november "tavlan", det är du och...?

2011-01-10 @ 19:14:32
URL: http://chiwiie.blogg.se/
Postat av: Alicia

JAG VILL OCKSÅ VARA MED PÅ EN BIILDDD!!!! kattalemurer<3

2011-01-10 @ 21:10:53
URL: http://jordglob.tumblr.com
Postat av: Emma

Wiiie, fett roligt inlägg :D<3

2011-01-21 @ 00:25:21
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0