I miss you, december




Blandade bilder från nyår! Bättre sent än aldrig. Min faster vill att jag ska lägga upp bilderna på facebook så att
alla släktingar i hk skulle se hur vi firade. Så dum som jag är, sa jag okej. Såklart har jag inte heller gjort det än. Dum tjej....
Det blev sjukt många bilder på fyverkerierna, men inga blev riktigt bra! Kan bero på att jag inte hade några vantar på mig och höll drickan i ena handen... MEn SUCK, Skitkul! Jag ha 200 bilder, och 30 av dom är ok. Mys.

Nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar!!! Galet! Har redan börjat lite med plugget! Försökte plugga matte innan Kini kom, och jag fastnade på g-frågorna... Och har inte heller tränat på svenskatalet som jag hade lovat mig själv. Dagarna går åt att äta, sova, spela WoW, spela Mega Jump, spela Fruit Ninja, kolla drama, sitta uppe till klockan 3.

Kommentarer
Postat av: em

ser jag SPELA? ser jag SPELA? ser jag SPELA? hahaha :D vad sa vi?

2011-01-04 @ 00:19:13
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Clara

fanny! soet du är!

2011-01-07 @ 04:50:42
URL: http://clarasklubbland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0