tea party @ metg

Tystnaden som uppstår när medlemarna i naturreservatet på våning 4 tar fram en vattenkokare, fem termosmuggar och fyra tepåsar. Människor tror antagligen att vi är freaks, och det är vi kanske. Men det är tea party som gäller! Älskar de ögonblicken jag sitter med världens finaste klasskamrater och kan lukta på te som inte alls smakar lika bra som de luktar. Älskar när Sofaya säger att jag är soet och älskar mig för att jag vill lyssna på KENT. Älskar när Elin pratar om hur många lines hon har gjort på Tetris. Älskar när Sofia sitter med mobilen och försöker redigera en bild och skrattar för sig själv. Så enkelt lycka kan bildas. Lika enkelt som att bara kunna vara där och leva.
Känna solen stråla och man går på grus, inte is. För första gången i mitt liv är jag glad över att tiden går snabbt. Ju snabbare desto bättre. För tiden läker alla sår.

Maybe this time it won't heal
Maybe this time it will bleed untill I'm free
- KENT

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mitt favoritinlägg någonsin!! Åhhh jag älskar också allt det där! Naturreservat + teparty + världens bästa folk + Kent. Blir knappt bättre!!!!

2011-02-03 @ 07:36:19
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0