långhelg

Tar en fin sammanfattning på min långhelg. För helgen var verkligen fin. Eller aa.. nästan hela iallafall.  Torsdagen hände det inget speciellt så den hoppar jag över men..

Fredag! Vaknar sent och åker in till stan med Jenny, bara för att hon ska leta efter jeans. Snäll syster som går med henne(:. Mötte upp Lapyan och Jenny. Köpte Siuhins pressy på Urban outfitters. Mötte upp Jerry. Gick en liten promenad. Åkte till Brommaplan. Träffade mina klassisar där. Körde igång vårt projekt halv åtta hos mig. Fast den började halv sju... Fin dag hehe. Förövrigt ska man akta sig för småbarn när man är i Brommaplan. Farliga och grova i munnen.

Lördag: Vaknar sent efter att kört ett NANA-maraton ensam klockan 3 på natten. Försöker plugga franskaglosor som vägrar fastna i minnet. Hata franska. Efter en halvtimma så pallade jag inte mer och jag åkte till Medis för att möta upp Lapyan. Drar oss till Bagarmossen och möter upp Jenny. Firade Siuhins födelsedag och åt hot pot. Det var kul, men inte mer än så. Var inte särskilt taggad... eller så var det kanske bara för att jag ville gå. Slippa se glada människor när man själv inte var lika glad.
Blandning av de 225 bilder som togs(:
Och idag är det söndag! Riktigt trist. Vill bara ligga i sängen och kolla på NANA. Glömma allt annat.

Finste citatet som jag hitta hos Sofaya
"Du säger att om man hoppas på våren redan i februari så är man hjälplöst förlorad. Att välkomna våren redan nu är som ett för tidigt jag älskar dig i en relation som nyss har startat. Någon kommer att bli fruktansvärt besviken."
- Stockholm under ytan

Kommentarer
Postat av: Alicia

åh all denna goda mat överallt

2011-02-06 @ 17:45:03
URL: http://jordglob.tumblr.com
Postat av: em

fina bilder :D

2011-02-06 @ 21:36:10
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Vivvii

Hot pot, hot pot! :D Jag lever fortfarande! ~ xD

2011-02-08 @ 12:28:22
URL: http://chiwiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0