' jag ska döda dig'

Man skulle kunna tro att jag har dött. Fast livet har inte varit mer meningsfullt än nu. Bakery story, twitter, biologiprov, instragrambilder, Big Bangs droglåtar Love Song, Stupid Liar, Baby Dont Cry.

När man inte har en systemkamera på sig hela tiden, kan en iPod med instagram göra vissa stunder mycket trevligare. Till exempel då jag och Alicia får för oss att byta glasögon. Vi blir väldigt förvånade över hur oerhört blinda vi var utan dem, hehe.

Har även betämt mig för att beställa hem linser(!!!) efter att klasskamraterna lite halvt uppmuntrade mig att skaffa. Tror inte att jag kommer använda linser varje dag. Men de dagar jag orkar. typ inga.
Idag hade jag en lektion, sen åkte jag till Vällingby med Sofaya och Alicia. Pluggfikar med cupcakes, blåbärspaj med hemgjord vaniljsås, chokladbollar och blåbärste. Dör. Det var den godaste lunchen jag ätit på länge. Där satt vi, och gick igenom hela kapitlet om genetik. Mycket intressant. Sen kom Filip, Sofayas bror, och hoppade runt som världens mysigaste lillebror ska göra. Han var mer aggro än vad jag föreställt mig... men annars gaaah han är ju som ett gullighetsknark. Haha.


Kommentarer
Postat av: my

gullighetsknark, bästa ordet på länge <3

2011-04-14 @ 12:39:30
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: camilla

galet snygg fanny! ny profilbild?;)

2011-04-16 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0