i wish i could share every moment and every feeling with you. watch the same ocean beneath the same sky.

Känns som tiden inte räcker till. Eller att jag har lärt mig prioritera. Datorn ligger längst längst ner.

Igår så dygnade jag. Det var ju ett tag sen man gjorde det. Tog en morgonpromenad till mitt andra hem...
Så väääärt! Ändå om det var sjukt kallt och kefft. Men det är tyst och lugnt. Lyssnar på kpop (som egentligen förstör hela stämningen) och dricker te.

Är inte särskilt trött... än. Tog en powernap vid sju och vakna lite innan ett. Sovvanorna fuuuckar lite. Jag skulle säkert kunna dygna igen. Det är ingen som märker något på mig när jag inte sover haha. Men nej, borde skkärpa mig.

Ett till inlägg kommer inom kort! Någon som märker att alla bilder är på vatten hohihoi, skogsmulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0