happy moon festival!


Har bokstavligen brist på bilder :( För jag har aldrig tid att sitta och ta bilder :( Hinner bara spela restaurant city och kolla på koizora. Bilden är snattad från Elin, vi hade en riktigt tråkig franska lektion och jag kan påstå att jag inte alls lär mig mycket. Eller så är jag bara allmänt grym.
Har inte mycket att komma med, dessutom så händer det väl inte mycket heller nu? Jo! Alla dessa bilder med handen där det står "Vi tycker olika!". Politik är så uttjatad, och det ska hållas på ännu ett tag. Omval eller inte omval? SD eller inte SD? Demonstrera eller inte demonstrera? Mycket nu på slutet. Häftigt med tjejen som var 17 och lyckades få till en demonstration på 10 000 pers :)
Kan även tillägga att jag har fastnat i gamla vanor. Sover återigen bara 6 timmar om dagen :) Har jag riktigt otur blir det också 5 ibland. Vet inte vart all mina hyperaktiva energi kommer ifrån!? Men, nu måååste jag göra franskan, för matten orkar jag inte göra!

På lördag blir det ett super inlägg! När jag och mina fina klasskamrater kommer ha fransk dag haha, låter lite töntigt. Fast det kommer bli kul! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

det låter ju inte töntigt alls!! snarare supercoolt

2010-09-22 @ 21:24:08
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: my

duuummis du ska till sp¨ånga o heja!! o FIRA!!! ;) hehe (a)

2010-09-22 @ 23:03:16
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: camilla

hahaah resturant city hahahah <3

2010-09-25 @ 10:06:39
Postat av: Vivvii

RC nerd :D <3

2010-10-16 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0