trött chey

Shit vilken helg jag har haft. Det stavas G A L 1 hahahaha! Känns som jag inte har hunnit vila något, ändå om jag nästan hade fyra dagars helg :)
Ledig torsdag, en-lektions-fredag med insparkfest med världens finaste klasskamrater man kan ha! Blev mycket tjejigt och myyyyys! Haha trevlig sleepover! Sitter och äter vår frukost klockan halv tre på natten medan jag och linda facebookar efter roliga bilder! Åh, finns inga ord
Lördag och redo för en bra dag! Efter allt fix och blablabla åker jag in till stan för att möta upp Chris och Carmen. Och så kommer den dära frågan som jag hört ett par gånger; Vem är Chris? Svar; Min mosters kompis släkting. Heh, hur som helst så åkte vi till tekniska och körde badminton med mina syskon och Eric. Att köra badminton med kompisar är alltid roligt den första halvtimman, sen... blir det inte så mycket av de. Fast det var okej-kul. Låter drygt, fast vill inte överdriva heh. Pizza på Karlberg därefter! Tre kom-igen-sms och vi lyckades även tvinga ut Jenny! Wiho, käkade den fetaste pizzan som kan finnas och åker hem. Har Skip Beat maraton med mig själv tills jag somnade framför tv:n. Åh Skip Beat!
Idag så åkte jag in till stan igen, och åt dim sum med Chris, faster och hennes kompisar. Det var roligare än vad det låter! Vi gick runt i stan, köpte en ny tröja, kollade opå bio. The last airbender. Den var som jag trodde, häftig och lame. Men nu var faster och den andra tanten snälla och bjöd mig och mina syskon, så jag ska inte gnälla, för jag ville ju se den! Pendlade tillbaka till förorten och avslutade min Skip Beat maraton :( Det är så tråkigt att avsluta en anime serie, för att då har man liksom inget att se fram emot att kolla. Inte få veta vad som kommer efter. Men jag googlade efter andra säsongen, och hittar många rykten om en säsong till! Fan vad jag vill vill vill se! :D Kanto versionen kommer nog om ett år, om ryktet stämmer.. så får väl vänta och se :)
För övrigt längtar jag till höstlov! Inte för att jag har mycket plugg alls, men bara efter massor av sömn!

Kommentarer
Postat av: Vivvii

Ey! Va de rolig på insparken? :D <3



Oooh! I see carmen in da pic längst ner??!! xD

2010-10-25 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0