jadu...

Orientering idag! Inte alls så farligt. Det slutade lite illa men allt fixar sig! Tänker inte dra någon pinsam historia:)
Därefter tog vi, dom grymma, bussen till slussen, och tog åt halva subway. typ. Blev lite roligt när alla var väldigt förvirrade, och ingen visste vad man skulle beställa. Tjejen som stod där med sin feat svarta t-shirt och fula keps, såg väldigt sur ut.
Det var väldigt trevligt att äta 7.5 cm sub och dricka mycket cola, samtidigt som min gamla klasskamrat och förra franska kamrat satt på bordet bredvid. Ett leende var allt jag ville ge. Efter tre timmar kommer det in några killar vid vår ålder som tar över bordet där mina förra kamrater satt. De var... jobbiga. Lite diskreta kunde de väl vara? De bokstavligen satt och stirrade lite halvt. Och de kastade mat mot vårt bord. Moget. En matbit till och det skulle bli matkrig.
Hem och dusch. Vidare till min mormor morfar. Morfar fyller X år om två dagar, blev lite förskottsfirande med familjen. Ska dit igen på söndag. Trevligt.
Lite mer tråkig fakta -
  • Taggad till filmkväll med Elin, Viktor och Ludvig. Koizora är ett måste.
  • Jenny har fått glasögon!! Nu ser vi likadana ut igen!
  • Imorgon blir det ut och äta sushi!
  • Jag har märkt att jag inte alls kan tillräckligt inför kemiprovet.
  • Vill ladda hem IU låtar.
  • Mitt CSN kort har kommit. Finally.
  • Göteborg på höstlovet skulle sitta fint.
  • Vill köpa mössa.

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: VA?! jag vet däremot lite om det, har hört att ledaren leeteuk ska göra lumpen. men ofta det sker så snart?! blöööö, nu blev jag riktigt ledsen...

2010-10-10 @ 15:34:23
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0