när höstlovet intar..

pallar man inte blogga. True story. Ändå om jag bara är i början av lovet, känns det riktigt bra :) Har ett ganska fullbokat schema... så nu kommer jag inte vara sysslolös, eller vad det heter.

Fredag -> Shoppa på Kista Galleria, hej jag gillar rea. Taco middag, hej vad gott. Chris sover över, hej vi nörda Mario.

Lördag -> Jobba, hej fett med cash. Sushi, hej där försvann mina cash. Laga mat, hej blivande hemmafru. Spela, hej jag är geek.

Söndag -> Städa, hej jag är duktig. Möta upp Lappi Plasticdoll, hej jag är snäll. Hyra film med Lap och Sof, hej fett med skoj. Skrika på Camilla, hej jag är ball. Kolla på skräck och tjocka, hej vi är feta. Äta fiskbullar med potatis, hej jag gillar svensk husmankost. Åka hem med Lap, hej vi tar kollektivt.

Shit vad jag var tvungen att göra mitt lilla inlägg irriterande!

HEJ GUL KINES!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Men du måste trycka in foto med mig en dag på höstlovet!

2010-11-01 @ 12:52:02
URL: http://jordglob.tumblr.com
Postat av: em

hahahahahah världens finaste bild! xD

2010-11-02 @ 13:40:15
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0