슈퍼주니어♥

Rubriken är på koreanska, som jag läst något om att Super Junior ska typ splittras :( nej snälla gör inte de. Måste ta reda om lite fakta efter inlägget =.=

Nu har jag kollat en till skola! Huddinge gymnasium. Den var faktiskt mycket bättre än vad jag tänkte mig , men ändå för nära mitt gamla skolliv, eller det som kommer bli mitt gamla skolliv. För HGY är granne med min nuvarande skola... suck! Och intagningspoängen är runt  170. Man kanske inte ska döma skolan efter intagningspoängen?
Det som är ett plus är väl att de har foto :) Låter mycket bra hihi. Hööööööh, har fortfarande ingen aning hur jag ska välja skolorna :(



En bild på centrum när det inte var för mycket snö :)

Har jag glömt att berätta att jag har en grym träningsvärk i armarna och benen?


Kommentarer
Postat av: Sofifi

men idag kollar du ju södra! :D hehe



OCH WHAT! SUPER JUNIOR! eller SUPER JUNIOR M eller WHAAAAAAAAT u got to be kidding me!

2010-01-28 @ 19:41:41
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: Jenjen

Waah ! jag vet inte heller vilken skola!!!!!

2010-02-02 @ 18:02:55
Postat av: Sofifi

för ett litet tag en tyckte jag att du var bra på att uppdatera, men nu tar jag tillbaka det!

2010-02-02 @ 19:45:38
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0