身在福中,不知福

Yes, överlevde min dag på snöbackarna! Känner mig bara så otroligt "grym"! Jag överlevde barnbackarna utan att bryta något ben! :)
Finns väl inte så mycket berätta om de? Jag har ju ramlat ett X antal gånger, men det är bara vanligt som det är mitt första åk. Haha, ska tvinga Sofie att åka skidor med mig någon gång :D

Annars kan jag oxå berätta att min mobil äntligen funkar ! Det går att svara och prata i telefonen ! Men istället så är min dator heeeelt knäckt :/ det tog mig en halvtimma att starta datorn, hm... Kanske dags att börja fixa den? (a)


Snälla Andreas som hjälpte mig när jag typ ramlade av liften<3

hahahahhaaa(:



Kommentarer
Postat av: Sofifi

lycka till med att tvinga mig säger jag bara!, lycka till

2010-01-27 @ 14:16:14
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0