det är en pusselbit som saknas

Går runt med en fet stor beige/brun jacka och en tjock blå sportväska. Perfekta valen till mellandagsrean! Det var överpackat med folk. Kände mig som en dum fisk som försökte simma motströms. Hittade saker som jag gärna skulle vilja köpa. Men jag har större planer för mina pengar. Framtida planer som kanske inte kommer hända. Fast det spelar ingen roll. Jag tillbringar till större delerna av dagen åt att drömma. Kan ju alltid drömma att allt blir som jag vill.
Känns som alla man pratar med aldrig pratar om nuet. Det är födelsedagar, studenter, sommarlov och resor som tar över. Själv längtar jag bara till nyår. Kommer nog bli skönt att bli av med känslan av att alltid sakna någon./Det är en pussilbit som saknas.



Kommentarer
Postat av: My

studenter.. (A)



fast sa ju det, blicka inte fram och absolut inte tillbaka :P



hehe en pusselbit som saknas.. (a)

2010-12-28 @ 13:01:12
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: camilla

vackert inlägg sötnöt<3

2010-12-28 @ 13:37:48
Postat av: Sofifi

vi vet att din pusselbit saknas!

2010-12-28 @ 23:51:15
Postat av: jennywu

haha fanny lol varning! <3

2010-12-29 @ 01:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0