jullov typ

Jag har typ jullov nu! Har ett listening test på engelska, en lab och en ledig dag att överleva. Sen är det hejsvejs skolan!



Var ju meningen att jag skulle träffa Sofie inne i stan och köpa julklappar. Men istället så åkte jag till Kungsholmen och kollade på en basketmatch mellan KG och Norra. Helt random. Men vad gör man inte för att slippa vara hemma och ruttna?
Åkte hem och hoppades på att jag skulle få åka hem till Clara och kvällsfika med alla cheyer. Men nej, min pappa tycker att jag borde vara hemma och ruttna istället. Och det har jag också gjort.
Fredagen har känt extremt tom.  Brukar ju nördsmsa på fredagar! :c

Kommentarer
Postat av: Sofifi

hhahaahha! men matchen blev ju mindra dålig i slutet! (kan inte anäda bättre) hahhaa men vi ses snart hoppas jag!

hahaha han kommer ju hem snart!

2010-12-18 @ 16:11:50
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: em

du smsmsmmssmmssmmaaaaaaaade segt ._. jaa eller hur han kommer ju hem snaaart la

2010-12-18 @ 23:46:41
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0