god jul!

Åh tiden går så fort och nu har årets julafton gått över. Julen firades precis som alla andra år. Hot pot med familj och släkt. Bakelser och dricka. Haha galet. Första året då vi barn får vara med :)
Jag och Jenny har kommit fram till att vi båda tål alkohol ganska bra och inte alls blir tomatröda . (som alla andra blir)


Fin bild från torsdag då jag och Jennii var inne i stan och provade skor. Fick/köpte äntligen ett par snygga vinterskor, som jag tror att jag kommer överanvända. Allt känns så bra just nu :') GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Sofifi

ojojoj! systrarna Chan drickr for fullt! saknar dig! god jul! <3

2010-12-25 @ 12:22:24
Postat av: em

hahaha, tomatface, vem blir det? ;) GOD JUL <3

2010-12-25 @ 18:15:02
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: My

meen ni drack ju inte?! :O jag som blev överlycklig av jontes sms hahaha ;)

2010-12-26 @ 21:09:30
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0