budgetfika+budgetshoppa

Hihi så himla söt tjej!
IDAG har jag äntligen köpt min jädrans Ipod Touch 4g! Det känns så bra! Tänker nörda Fruit ninja tills jag slår Sofaya. Hann även fika och leta efter julklappar med Lappissh. Smart brud som säger att vi ska träffas utanför Adidas på Hötorget, och sen glömmer det, står utanför Åhlens och frågar vart jag är.  Lappissh fick även panik över att hennes nyköpta SL-kort inte funkade, vi går till Sl-center, så får hon reda på att kortet börjar gälla 1 januari. "Fan att jag aldrig kollar på kvittot" Haha!
Efter så såg jag Narnia med Jenny,Joakim och Mami. Åh den var braaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer aldrig slå mig!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-29 @ 09:17:39
Postat av: Anonym

Ok gissa vem det var från då......

2010-12-29 @ 09:18:38
Postat av: lappie

jhahahahahahha ! ah ! :D <3

2010-12-31 @ 14:08:14
URL: http://lappilam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0