årets sista sushi!

Åt årets sista sushi med Lappissh och Ämäläh! Kommer nog inte bli sushi på ganska länge... Vilket känns väldigt... tragiskt? Att gå ut och äta sushi har nästan blivit en vana. Ett måste. Haha! Vet inte hur många bilder det är på samma sushirätt i min dator. Stor lax för 140 sek på Ki-mama på Odenplan. Ibland undrar jag om min kärlek för sushi kommer dö... om jag någonsin kommer tröttna... 
Efter sushin åkte jag till Skärholmen för att möta upp Apple. Hon var sen och jag ville kolla på kläder. Perfekto! Köpte en mysig jacka/kofta. POFF! ... så försvann 200 kronor till! Det går inte så bra för mig att spara. Men Lappish gjorde min dag när hon skickade ett sms om att hon också hade köpt något till sig själv. Känns bra att veta att det inte är bara jag som suger på att spara!!!
Låter som en bra dag eller hur? Kan ju tillägga att dagen slutade skitdåligt... Och lite halvt förstör hela helheten. Ibland, bara ibland, hatar jag mitt hem. Då det varken finns familjekärlek eller värme. Det är bara ett hus mitt i ingenstans, med fem personer i. Det enda jag gör är gömmer mig i mitt eget rum.

Kommentarer
Postat av: em

Ämäläh kan säga att hon ockås har köpt något HAHAHAHA.

2010-12-30 @ 13:41:01
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: sofifi

sushiiiii! :D verkar som om det bara ar jag som har lyckats med att spara pengar, an sa lange iaf! :)

2010-12-30 @ 18:04:38
Postat av: My

jag gömmer mig också i mitt rum :D eller gömmer och gömmer, trivs bra här (a)... med min dator ;)

2010-12-31 @ 00:02:26
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0