because I'm retarded...

Haha rubriken... vi skulle ha muntliguppvärmningen på engelskan, och jag hade med Marc som jag hade pratat med typ en gång... Så det blev till slut att jag bara svarade I'm retarded hahaha.
Fast det är inte om det som mitt lilla inlägg ska handla om... Utan om riktiga retards(!) som lyckats på sommarjobb på Handelsbanken, för dom två människorna har förstört hela viljan att skaffa bank och idkort! Åker fan fram och tillbaka mellan Huddinge och Karlaplan, kan inte aktivera mitt kort som idioten på Karlaplan inte ens hade sett att jag hade kryssat för internettjänst, och tjejen i Huddinge säger till att åka till Karlaplan när min pappa säger att det gick att aktivera det i Huddinge... Jag vet inte... Riktiga retards, absolut! Har inte dragit om kvinnan som jiddrar om att mitt foto inte är bra på detta och detta och detta sätt, medan andra som liknande foton har fått sitt jävla idkort, kan hon inte bara hoppa ner från ett berg och göra 16åringars liv något bättre?... Nu blev det lite extremt, men jag orkar inte bry mig. Jag är gnällig för att jag missade pendeln imorse, för att det gick balle på laben, för att folk är konstiga, för att jag inte gör läxan, för att jag injte kan gymma imorgon, för att nvläraren snackade på och jag inte hörde ett piss...
Men nu ska lilla ilandsproblemflickan sova hihi :)

Huuuuuuuuuuh ingen bild ;(

Kommentarer
Postat av: em

positiva tankar här!

2010-09-01 @ 15:08:27
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: my

hahaha faanny!!!

2010-09-01 @ 17:00:37
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0