-

Igår . Klättring med klassen, vi var ju inte så värst taggade men whatever... Åker hem och pluggar, YAY ROLIG FREDAG!

Idag. Chinese, sista innan provet, och Mindy har baxat mina papper!! Fixar sig säkert... Hihi, jag, jenny, sofie och lappi bestämde oss för att äta sushi ( <3<3<3<3<3 ) och som Kimama inte öppnar förrän 3, blev de Arigatou sushi wok (?). Känner mig fett smart som beställde buffé ! :D Det var najsbajs, sjukt längesen det var vi alla fyra som var tillsammans!
Gymnasiemässan med Tofujenjen efter :) vi kollade bara på skolorna som vi vill komma in , men vet att vi inte kommer kunna. Eller iaf jag. Hallå? 305 poäng!?!?! Nej, blir nog Huddinge för mig ändå!

Vi för sju månader sen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

ahahha äntligen uppdate! men hallå vi har ju en till utan lektion där det är repetiotion! 5 dec e prov! dummer! :O

<3<3

2009-11-22 @ 14:34:52
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: my

äch, allt går bara man vill!! även om du inte skulle ha tillräckligt bra betyg kan du komma in som reserv, dessutom, går du på öppet hus och visar riktigt stort intresse så kan man komma in i alla fall :D

2009-11-22 @ 16:02:19
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Jenny

<3<3<3<3<3

2009-11-22 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0