Wonderful kiss!

Idag så har jag lekt hemmafru hela dagen ( om man bortser skolan ^^)  Har diskat,broderat lite på min HK sak , tvättat kläder, lagat mat, diskat igen. Låter väl som en meningsfull fredag? :D

Imorgon är det Henriks cup, man spelar bara inom klubben, fast det är alltid kul att spela med dom, fast vet typ redan vilka som kommer vinna ^_^Enda nackdelen är att jag måste vackna vid 6 tiden så att jag hinner komma till badmintonhallen vid 9  hehe (a) får inte se Sofies tandställning eller hennes skitfina kimonobilder >__< aya, träffar henne kanske nästa vecka :)

NÅGON SOM HAR SETT MITT FAVORITARMBAMD?! BUHU :(

Börjat kolla om min favoritmanga, Kamekaze Kaito Jeanne,


KOLLA VAD ROMANTISKT!<3<3

Måste sova så att jag orkar vakna imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0