Lördagen den 28

Lördagen började med chinese :) efter det skulle jag,jenny och sofie till MAX men sofie var inte hungrig så hon ville inte dit,
hahhaa och när vi åkte på den dära rullbandssaken i centralen så ramla sofie hhaahah xD
Sofie: åh vad långsamt det går...
och så pratar vi lite
Fanny: WEI!
Sofie kollar åt mitt håll istället för vart hon skulle gå av .. POFF och hon ramlar, hahahha fan vi tre garva, fast det gjorde säkert ont >__< ( förlåt Sofie, men du såg väldigt rolig ut)
Fick min försenade födelsedagspresent av tofu jenny :) en kopp med söta djur , miranda mobilsmycke , och en stenball låda hahahha den ser ganska barnslig ut, men faktiskt rätt så gullig enligt mig ^__^



Sen gick vi runt i stan, utan mål hahah, jenny hittade en vårjacka som vi båda provade fast inte samma färg, den såg väl ganska söt och fin. Fast Janny vägrade visa mig hur hon såg ut i jackan >.<
Topshop-999 kr


Kommentarer
Postat av: S.Wu

haha dumma dig!

men det gjorde inte så jätteont faktiskt, du vet jag gjorde ju ett skillat hiphop steg, det som va var väl att att massa folk skratta? :$

hahah men jaa sånt händer och det bjuder jag på hehe :D



snygg jacka :)

2009-03-28 @ 22:55:18
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: S.Wu

svar: haha vad skulle jag annars skriva hahah x)

2009-03-29 @ 17:05:06
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: S.Wu

svar: Nej tyvärr så kan jag inte skriva de riktiga namnen för det va för pinasamt! >-< hahahahha



aa, men den va jätte fin! <3

2009-03-29 @ 20:13:10
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0