suck~skola

Japp, igår så började skolan igen efter ett bra sportlov ~
Måndagar är alltid tråkiga typ, skola, och börja med franska ! nej nu gick det över gränsen hah jag vill sluta franskan , det suger rakt igenom särskilt när min lärare är helt dum i huvudet
Jag-Kan jag få tillbaka mitt franska brev?
franska lärare- vänta, jag hittar inte det, du har fått det..
J-ehm nej?
fl-jo gå till din plats
hm han är helt sajk , fick tillbaka mitt brev till slut men börja dagen så var inte bra.

Hade volleyboll idag och jag är vääääääldigt bra på att serva, säkert fråm badminton, samma teknik , ^^ men resten av slagen är bara baaaaajs!

Engelska prov när jag fyller år ~ suck~ 

Ska simma imorgon ;( och har verkligen ingen lust att göra det med andra klassen ~suck~  har inte ens kommit över förra gångens tragedi xD fick typ världens värsta huvudvärk efter simningen, och kunde inte göra armhävningar på en hel vecka, för då skulle det dunka som in i helevtet i huvudet >__< aja, måste ju om jag inte tänkte skolka , sucksucksuck!


Kommentarer
Postat av: S.Wu

SV: jag sa inte att jag skulle banta (? men jag mena det), bara att det va en bra bantingsmetod.



Jag kunde inte somna! :O och jag behövde läsa en CP bok!



Rolig dag du haft, hört många historier om ditt franska brev haha <3

2009-03-03 @ 20:52:54
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0