Prao

okej, låt mig vara helt ärlig, DET SUGER ATT PRAOA PÅ GALLERIX! Jag får ju knappt göra något !Varför ens ta emot praoelever när ni inte har uppgifter till dom? Slutade tidigare både igår och idag.. fast handledaren säger att det kommer vara fler saker att göra på tors-fre. + folket där är lite konstiga
En arg tant--> alla tycker att hon är sur och så, men hon är ganska trevlig egentligen ;) och uttalar mitt namn fääni säger t.o.m lee till mig för att fääni var för jobbigt xD
Sandra--> snäll , mest normal
Chefen--> trevlig, näst mest normal
Morris--> fint killnamn hah( eller är det ett smeknamn? :S ) stor tjockis, ler inte mot kunderna
Elisabeth-->är som en pratikant som hon egentligen inte jobbar där, är väldigtväldigtväldigt poitiv till allt typ?
Per--> aldrig sett honom, öroninflammation har jag hört att han har...
                                                                  
Drog till CoopExtra där Moa,Camilla och Sandra praoar, där verkar det fettkul :( aja fick en väldigt söt sak av Sandra som present, Komiskt hah. Hon sa att hon tänkte på mig när hon såg en hellokitty väska med godis som skulle föeställa smink och smycken. Jaah, känner mig 15 ;)  Andra bilden är vingen av vivi ^__^
 


buhu, klagar redan på prao:n efter två dagar >__<

Kommentarer
Postat av: S.Wu

stackarn verkar inte som om det går ngt bra, men håll ut, det kmr bli bättre :D

2009-03-24 @ 21:03:18
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: em

Ajaj, men gör som Elisabeth - tänk positivt, haha! :D Men det kommer säkert bli roligare

2009-03-25 @ 17:47:08
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0