Miss no.3

Orkar inte skirva mycket idag, kom trea, hm...tänkte att det skulle gå lite bättre menmen, förlora mot sin egen lillasyster , nej det är inte kul. Fast lillasyrran kom ju etta, :D hahah och lillebror 3:a , Vi får nöja oss med det heehe (a)  >__< Tråkigt att det var typ inga som kom till tävlingen, skitfå personer jämfört med förra gången. Finns väl inte så mycket att berätta, min kropp är väldigtväldigt trött -__-'

Någon som kollade på melodifestivelen? shit Amy Diamond har ändrats fett mycket sen förra året :O inte för att jag direkt gillar henne, men aa hon har förändrats, blivit ner vuxen? xD



Hudiksvall resan med klubben 07



Kommentarer
Postat av: S.Wu

Grattis igen! :D hehe

oj mötte du Jenny? :O men det var bra gjort! :D

puss på dig "happyface"

2009-03-08 @ 06:06:35
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: em

jag vet precis hur det känns att förlora mot sin egen syster :/ min ni tre är duktiga :D:D GRATTIS!

2009-03-08 @ 22:54:52
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0