Jag har lågt IQ?

Igår så hade jag min förskottsmiddag med familjen :D väldigt trevligt, fast det kändes som precis som en vanlig middag, fick min första present :) 300 kr av mormor och morfar ^__^b pengar är alltid kul att få, särskilt när man är fattig , och så fick jag veta att dom skorna jag ville ha inte finns i min storlek, ofta liksom! Så fick jag hjälp med läxan av min smarte storebror som påstår att mitt IQ är väääääädigt lågt >__<  Checka mensa.se och kolla ditt IQ :Dhar inte gjort testet själv än, fast jag har nog inte så lågt som storebror säger, eller?  Hann hela mattehäftet :)

Måndag är skola->hemspråk->träning->sova , fick min andra present idag, presentkort från kicks av Tina och Angie, inte för att jag sminkar mig (a) men man kan alltid börja hehe , SHIT TVÅ DAGAR KVAR :D Fast att fylla år är ju egentligen inte så "stort", man borde t.o.m med egentligen ge en present till mamman som födde dig . Hm.. det ska jag börja göra när jag blir äldre :D

Nu ska jag dra och kolla på lite manga, (som vanligt) ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0