Jag "glömde" bloggen :)

Oj, har inte skrivit på ett tag, men ibland orkar man inte, då ska man inte skriva :D Det får bli ett kort inlägg ^_^

Fredag, var hos vivi (YAY!) , hon visa runt i väsby centrum :) Större än vad jag trodde faktiskt ^^ hahah.. Vi kolla på Yu Yu Hakusho , (anime ni som inte fattar) xD , och det blev mycket spel, WII ÄR BÄST! :D:D Det är bara kulkul! Vi tjocka oss med godis,läsk,chips,glass :D Fast vi hann aldrig äta glassen ^_^

Lördag, jag sov över hos vivi ^_^ och det blev många bilder! men har inte dom , så.. inga idag:) Fortsatte kollar på Yu Yu Hakusho , lite glass som mellanmål, lite wii till, sen var jag tvungen att åka till mormor , skulle sova över över och hälsa på mormor och morfar, länge sen man träffa dom.

Söndag, jam tja :D eller dim sum , whatever la ~ mina två mostrar bjöd , dom var det oxå väldigt länge sen man träffa xD Åker hem och gör läxan "duktig" . Sen hände det inte mycket (A)

Kommer vara långa pauser när det gäller bloggen, fast det gör nog inget. har typ inga läsare (A) höhö


Kommentarer
Postat av: S.Wu

haha rolig helg

haha jag läser din blogg, men du uppdaterar inte?

2009-03-01 @ 23:13:30
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0