Birthday~

Japp, då var man 15 år :) har hänt massa roliga saker,
¤ Min brorsa skickade grattissms först, men råka skriva att jag fyllde 14,
¤ Sofie ringer typ exakt tolv coh grattar mig :)
¤ Engelska prov, fast det kanske inte borde tillhöra "roliga saker"
¤ Fick nyss en lapp av lillasyster som har lagt min fördelsedagspresent gömd i mitt rum lite överallt, hah, humor
¤ Fått presenter ^__^
¤ Fått många gratulationer eller hur det nu stavas (a)

Och så har det säkert hänt andra bra saker som jag redan har glömt (a)


   Av Emma <3                                            Av mina mostrar

Kanske kommer det upp någon bild på vad lillasyrran ger ;)
Om det är någon som undrar jag får så lite är det för att det är många som är "sena" t.ex min lillebror (A) hahah xD
Nepp, nu ska jag fortsätta fira min födelsedag genom att leta upp mina presenter som Jenny har gömt :D



Kommentarer
Postat av: S.Wu

grattiiiis! igen, jag som trodde att jag var först med sms också x) men jaja, först på allt annat va inte så dåligt :D

puss

2009-03-18 @ 22:07:31
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: lappis

GRATTTISSS! :]

2009-03-18 @ 23:07:27
URL: http://lapyanlam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0