-

Shit, ibland orkar man bara inte bloggen (a) men hursomhelst, jag träffa bror efter chinese och åt lunch och kollade på kläder. Ville ha typ stora tjocktröjor eller munktröja och ville kolla på new yorker , fast det fanns inte i närheten, så vi åkte till kussen ^_^ vi bestämde oss att kolla någon annan dag :)
Och där är båda kusinerna, och min moster med sina kompisar. Man kunde ju inte göra så mycket när de typ hade "möte", så vi spelade street fighter, det var hur länge som helst jag spelade det!Fast det hade ju typ inte förändrats (a)När de drog så kom min andre bror som gav min 300 kr som födelsedagspresent :) och sen drog min andre kusse och bror, kompicerat jag vet >__< Sen kolla vi på film, åt lite och poff så var det 20.30. Dags att åka hem.
Juste fick oxå ett halsband av vivian som hade en vinge på den :D *glad*

Idag körde jag sista seriespel för säsongen , vi kom trea ! :) Förlorade typ alla mina matcher men min pappa tyckte att jag spelade bra ändå , skönt att höra det (a)
LAGBILD!

Ska kolla på Americas best dans crew, bästaste!
+ har första praondag imorgon !

Kommentarer
Postat av: S.Wu

kul dag :D



lycka till imorron :D

2009-03-22 @ 22:37:24
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0