-

Jepps, då var det dålig uppdatering igen ^_^ haha! Dels för att jag inte orkar. Känner på mig att jag inte kommer orka blogga något överhuvudtaget på sommarlovet...
Kan ju börja med att jag har VG i slutbetyg på ALLA ämnen haha. (Tror jag haar VG i bild ). Och alla lärare har sagt att jag närmar mig MVG och la la la la. Låter väl bra? :)

OKEJ! Frågade min kompis Emma Bjelkert om vad jag skulle skriva på bloggen och hon sa att jag skulle skriva om henne. Såklart så drev hon med lilla mig , men jag vill ju självklart driva tillbaka. Så jag har bestämt mig och skriva om henne just nu :)Hon är ca 170 cm och har ingen aning vad hon väger (A) Älskar att färga håret. Bor i Huddinge,Myrängen och hon har nästan bott där i hela hennes liv. Emma är en väldigt snäll person som är ganska blyg och tyst av sig, och kan framstå lite som en pluggis, men i självaverket smart och vet hur hon ska göra för att få de bra betygen. Man kan säga att hon har lite svårt att säga nej ibland, som jag har lyckats övertala henne att göra massa saker som hon egentligen inte vill :) Emma älskar leka med Sandra (nöten) och är då jävligt fjantig, men bryr sig inte vad andra tycker. Hon gör alltid det hon lovat och försöker alltid göra hennes bästa (nästan). Blir alltid röd som en tomat efter hon har sprungit och hon älskar att fixa sina naglar. Hon brukar få det hon vill ha och har alltid fina kläder :D Aja , det var typ det jag orkade skriva hahah! IOch självklart måste jag ju lägga in en bild på henne XD<3<3



Hihi hann göra ett collage! Muhahah!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: haha aa, märkte du det nu? :P<33 i love it

2009-06-03 @ 22:59:16
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Haha Fanny <3 ^^

Haha, snygga bilder xD

2009-06-03 @ 23:10:14
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: My

hahaha, bra inlägg, gör ett likadant om jenny o joakim hehe =)

2009-06-04 @ 13:39:12
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: tacck, när kommer bild på ditt nya inköp? :)

2009-06-06 @ 13:37:22
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0