-

Yoho! Det har hänt något i mitt liv hahah så måste väl skriva några ord och så :) Har haft fullt upp hela veckan x)

ONSDAG
Bada med YAD! Vi var inte så många men det var kul ändå. Det roliga var ju att INGEN kom i tid x) antingen var man alldeles för tidig eller försenad hahah. Shit garva så mycket att jag fick ont i magen :) Badade klart väl vid 4 och lunch/middag :) efter var det ju några som inte ville hem haha, Eugene,Sunny,jag,Joakim,Jenny och Salle vandrade runt i stan till 7 :)
 


TORSDAG
Fanny slår rekord och messar till 5!Wahahah! ILLA! X) Skulle vakna 8 den dagen :) Boda Borg med syskonen chan :D Haha vi hade lite problem att åka dit , våran GPS var helt jävla cp, åkte fel yay! Jonas och Jonathan bråkade som värsta särbarnen :) När vi väl var framme så var jag väl lite besviken, Boda borg var namnet och självklart så får ingen borg , ist så ser jag en lägenhet typ xD Boda borg är en fångare på fortet wannabe liknande sak , skitsvårt för brain dead människor som sover 3 timmar .____. haha. Vi åkte hem när dom stängde och åkte tillbaka till sthlm. SKITGOD middag på bronco´s bar! Åkte till rest och väntade på att paps och mams skulle sluta :)



FREDAG
Jag går ut och springer för tredje gången på sommarlovet! :)

LÖRDAG
GRÖNA LUND FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 3 ÅR (TYP) hahaha :D
Orkar inte skriva mer, men ALDRIG GRÖNA LUND PÅ EN LÖRDAG!


Lite mörkt och så men aja, kommer nog ett inlägg snart hahah :)

12 dagar kvar tills bästaste kommer hem :)<3




Kommentarer
Postat av: My

Jag gillar fredagen fanny!!! :D

2009-07-29 @ 14:47:17
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Sofie

oh, du verkar ju ha fett roligt! hehe jag vill verkligen traffa dig men det verka ju inte fungera? eller hur blir det?

iaf, vilka eller vem kommer hem om 12 dagar?!?!?1 hehehehehhehe neej men jag saknar dig sa mktmktmkt!

<3<3<3



och HM faktiskt! :P

2009-07-29 @ 16:10:03
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: LILLY

skönt!

2009-08-01 @ 15:43:51
URL: http://HTTP://ETERNITYOFMRS.BLOGG.SE
Postat av: Vivvii

Hhaha, bodaborg :D Inte bra o va braindead då xD värsta tidigt ni åkte, till viken bodaborg stack ni till? xD <3 Min klass åkte till bodaborg på klassresa (såklart va man me själv :D ~), efter det fick vi campa i millitärtält typ xD

2009-11-11 @ 22:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0