yesterday&today

FREDAG
Idag skulle jag träffa sofie (www.sofiewu.blogg.se) , efter skolan drog jag till stan, var i serieteket och väntade på henne tills två typ, hon ba; jag har stukat mitt finger, vill du följa med till karolinska? xD japp, så åker lilla jag till solna, asså wow checka den äckliga rulltrappan ! aja, vi går lite vilse, hon får sitt finger röntgad och vi går lite vilsen igen, och väntar i akuten två timmar . Sen var jag tvingen att dissa min lilla sofie >__< kul dag va? istället för att vara i stan ;D

LÖRDAG
Kinesiska, som vanligt. Sofie visar upp stolt upp sitt finger som är lite rött (a) skulle egentligen vara med vivi efter men det blev ändrade planer, och lillebror blev sjuk...
hahah varit hemma och städat :D

Här är sofie wu som gillar säga palla ;D<3


Kommentarer
Postat av: S.Wu

1. det finns länge och "äckligar" rulltrappor, ex Västra Skogen.



2. vi gick inte vilse, de va bara svårt att hitta (a)



3. jag var inte stolt när jag visade fingert, det gjorde faktiskt ont!



4. det kanske inte va så bra att du la upp den bilden. hade inte kollat på den innan :D



<3<3<3

www.sofiewu.blogg.se

2009-01-31 @ 20:46:11
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: EMILY HO

nej stackars sofie :/ men hon svarade på mina sms ganska fort! :P

2009-02-02 @ 12:21:37
Postat av: EMILY HO

nej stackars sofie :/ men hon svarade på mina sms ganska fort! :P

2009-02-02 @ 12:21:40
Postat av: S.Wu

haha emily vad har det med fingret att göra? :P

2009-02-02 @ 23:14:52
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: em

hah bara att du har ett ond finger x'D men samtidigt som du kan svara snabbt eller aja vet inte vad jag säger :P

2009-02-02 @ 23:25:34
Postat av: S.Wu

hahah men jag knappar faktiskt in med tummarna hahah

2009-02-03 @ 12:49:19
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: em

Haha udda ju... :P

2009-02-03 @ 12:52:29
Postat av: S.Wu

nehe, haha

2009-02-03 @ 17:32:14
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0