Yes, it's Saturday!

Lördag, älskade lördag! Kinesiska som vanligt , en god gammal vana sen jag var 5 ;)(a)
Som lilla Sofie fyller år snart så fick hon sin födelsedagspresent idag, vet ju inte om vi kommer på tid att träffas ^_^ Hon såg glad ut när hon fick den , och det är bra som jag suger på att hitta födelsedagspresenter själv >__< Aja, tre timmar gå snabbt när man har kul :) fträffade emily och gigi också ^_^ Fick en försenad alla hjärtans dag present av tofu (jenny) , jag visste direkt att vad det var när när Sofie ba: du måste sätta alla på din väska, JAG VISSTE DIREKT VAD DET VAR! det var pins med super-über söta figurer! Tacktack ~ Efter kinesiskan blev det serieteket, har inga pengar att köpa, då får man låna hahah :) Åkte till restaurangen , som jag inte orkade åka hem för det skulle inte komma någon buss till mitt hem mtt i öknen ! (a) fick skjuts av pappa och satt framför datorn och kollade på romantic princess med lillasyster , KUL! särskilt när man har festis och massa fika xD har oxå börjat kolla på It started with a kiss, och ja jag är väldigt seg när det gäller serier, så inga negativa kommentarer om min seghet, Sofie! :D:D
Det kan inte hända mycket på en vara-hemma-lördag ^^  Shit märkte att det blev väldigt många smileysar xD hahha

  

Linne som pappa köpte åt  köpte åt  igår, Best of brands-Tiger of Sweden-typ 200kr eller mindre?
Antagligen blir det mer imorgon , om jag ska ut med mamma efter badminton :)                                          

Kommentarer
Postat av: S.Wu

tack ännu en gång, vi träffas säkert :D

men jag visste inte att du va så smart :D hehe men sry att du inte fick nån av mig, det blir en extra stor b-day present ist :D

haha Huddinge = inte öken, min kompis bodde där haha :D eller Flempan men ja, det är väl nära?

+ att du inte kmr få nåra kommentarer angående serier, haha för jag har sagt det 100 gr innan och du är seg ahha :D<3

Älskar ditt linne, så fint :D skulle säker passa jättebra till shortsen, en fråga vf köpa linnet för 200 när shortsen också kostade och de va från GANT? :O eller vf inte köpa båda, skulle bli en bra sommar outfit :D

haha västa långa kommentaren men :D



SV; egentligen är det inte bara han som lagt upp, vf ens lägga upp bilder?

men jag tror att du catcha killen som kallade sig 'Kira'

:D puss på dig love u

2009-02-21 @ 22:53:28
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: S.Wu

SV; neej jag tror inte heller att jag ska gå :D



haha men den va ganska barnslig jag hade den när jag va 10 ? typ, men den fär gullig och sommaraktig ;)

2009-02-22 @ 00:11:53
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: em

tjoooooockis! :D:D haha

2009-02-22 @ 23:55:36
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0