Tjooho!

Hann inte skriva iförgår , xD men jag åkte ut vid halv 11 till centrum och köpte äppeldryck med ciderkaraktär höhö (a) sen gick jag hämta kondomer på ungdomsmottagningen :) , när jag kommer hem till camilla, hade hon och emelie inte ens börjat med tårtan, fast det gick ju snabbt, 30 min och klaaart :D vi blåste upp kondomerna och då var det bara gå till moa, SUPRISE ! vi sjöng för henne och sen ja, åt tårtan xD( vad annars?) stanna tills moas kille kom,
jag, camilla och emelie skulle egentligen äta , men det hann vi inte, vi gick till c, väntade på moa och markus, tog moas halsduk och täckte hennes ögon , vi kidnappade henne till söder och kolla på i taket lyser stjärnorna,
Filmen var inte så bra som jag tänkte mig, men den funkar ^^

Igår är hände det inte mycket , vi skulle göra lerfigurer och jag gjorde en fyrkantig skit men en bajskorv på och min bildlärare kom och ba: det är BRA , men följ instruktionerna,
jag; men jag göra bara för att få inspiration,
bl; men gör om nu , och följ instruktionerna...

Det blev ingen träning, körde bara match med Martin,Micke och Matte .. kul ^^

Vad som hände idag skriver jag senare ^^


Kommentarer
Postat av: lappis

hahah sen så gick vi och hämta kondomer på ungdomsmottagningen hahah lät lite roligt hahah :D



// sofie

2009-02-13 @ 22:42:57
URL: http://lapyanlam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0