Städa,städa..STÄDA!

Hann inte skriva igår, men här kommer min roliga dag :)
Skulle träffa Sofie&Jenny (!!<3) typ 14.05, men såklart så kommer mitt tåg sent, höh, vad hade jag förväntat mig? Vi hade inte direkt planerat något men.. var bara tvungen ovh träffa dom, som vi skulle inte ses under lovet ^^ Vi gick till donken först och bjöd Sofie på en burgare som jag var skyldig henne och jenny köpte en pommes xD Deras mamma ringde och frågade om dom ville fika , och fick följa med :) Hon var skitsnäll och frågade vad jag ville ha och så .. ja ^_^ men var redan tvungen att gå vid 15.40 eller nått . Hah vi träffades inte mer än två timmar men , yeah, det spelar ingen roll :)
Sen blev det träning utan tränare! :D spelade med mina syskon :) från 18.15~21.15 TRE TIMMAR :D det var bara kul ^^ Stackars Martin som trodde det var träning och INGEN var där från min grupp >__< kom inte hem försen vid 22.10 .UH, sent!

Som min Tönt-onigirii-sofie fyller år idag så grattade jag henne vid 00.00 och 05.00 , för hon sa att det var typ då hon föddes, shit fatta hur duktigt jag var :) satte väckarklockan på 5 och skickade mitt utkast. Japp, då var jag först med att skicka sms :D

Imorgon kommer Carmen hem till mig, har städar HELA huset typ, dampat på dammsugaren 2 två ggr för den har stannat två gånger, fixat allt annat , nu är det rent och fint! Imorgon blir det mycket wii och anime :D:D Ingen bild idag >__< :)

Kommentarer
Postat av: S.Wu

har du ingen att bråka med? hah amåste göra det med en dammsugare? :o

hahah men du fuska, du hade skrivit ett utkast! :O ajjabajja!

2009-02-24 @ 23:06:17
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: Mizie

hahaha, "stackars" martin, näe ok klart att det var synd om honom... haha

2009-02-25 @ 14:00:04
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: S.Wu

först gjorde det inte ont, men när jag sov så vakande jag typ 100-95(=5 om du inte fattade) gånger! det va då det kändes, och det spänner hela tiden ousch

2009-02-26 @ 22:33:23
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0