Hej, min skola har världens bästa mat!

Började 10.15! shit, så sent börjar jag typ en gång om året! Det är så skööööööööööönt! =D
Men jag hann inte äta frukost som jag var i sängen tills 09.30 ^^

Ja, man har typ inte ätit på två timmar, och då är man HUNGRIG! Men det är slut på mat i matsalen .. vad gör man då? Jo man får vänta 10 minuter och dampa, och när maten kommer så tar idioterna så mycket att det slänger typ halva, och maten blir slut IGEN, jag får vänta igen...
Maten skulle egentligen vara fiskgratäng , men den tog slut, sen var det fiskpinnar, den tog slut, sen blev det köttbullar, hah då tar potatisarna slut!
Aa, tänkte ta mer mat igen , behövde inte stressa som min lärare hade inte kunnat ta mat heller, vad händer då? Tallrikarna tar slut! Min skolans matsal är så fucking bra *not*

Hehe, jag är så negativ :D

Måste göra mattehäftet, som jag har prov på torsdag och jag känner att jag inte kommer kunna ett piss :(

Puss hej leverpastej :)

Kommentarer
Postat av: S.Wu

så är min skola också, minst 1 gång i veckan :O



nu får du stöttande kommenter; Lycka till på matten :D

2009-02-17 @ 20:59:04
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, du har nog varit för mkt me mig xD <33

2009-02-17 @ 21:55:25
URL: http://bjillan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tjaa, antingen eller ;) <33

2009-02-18 @ 21:08:11
URL: http://bjillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0