7/2-09

Tjoho! Idag har jag varit med vivi som jag skrev i förra inlägget och kollat på gymnasium :) vi kollade på diktatus (?) hah, stavning xD vi kom för tidigt, men fick gå in ändå (a) vi hade en trevlig guide runt skolan ~ :D

efter det -->nackademin (city)som var halvt dåligt, det var väldigt litet, och dom var skitstolta över att dom ska renovera xD
vivi- äh, hur många elever är det i skolan?
rektorn- vi ska renovera från två våningar till sju *smile* och då kommer vi bli upp till 500 elever * ännu större smile*
hm hon svarade aldrig på frågan? xD

Sen kolla vi på kläder, hah, vi köpte likadana tröjor från gina :D:D *twins* xD lite donken .. 17.10 måste vivi bege sig till sin pianolektion ~

juste, hittade den rosa dockan som jenny ville haha , söt :D

NU SKA DET KOLLAS SMILING PASTA :D:D

(blev inga bilder~ glömde att ta med kamera~)

Kommentarer
Postat av: S.Wu

haaha twins :D

det heter ju smiling pasta, vet inte var du fick sonia pasta!

2009-02-07 @ 21:05:14
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: em

Haha, :D men som jag sa igår, BUUUUH!

men upp till 500 elever vilket säger att de har under 500 elever och jag skulle tippa på 300 pers ^^ alltså en liten skola. dessutom dålig också haha

2009-02-08 @ 15:53:17
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: S.Wu

jag håller med em!!



bajs på dig fanny hahahaah <3<3<3

2009-02-08 @ 21:55:38
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0