vårresa~

Wiiih äntligen hemma igen :) Har verkligen saknat sthlm, för ljusnefors är som en öken täckt med skog och snö. Man blir sjukt trött av att tävlings resa. Spendera ca 17 timmar i en badmintonhall på två dagar. Hah, slå det ! Förlora på kvartsfinalen på singel, men jag spela mitt bästa så kan ju inte göra mer som hon var ju bättre än mig...
Det värsta var ju bilresan dit, vi var 12 personer om jag inte kommer ihåg fel, delade i två bilar , 8 i den ena och 4 i den andra. I min bil hade vi typ 2,5 kilo godis, 2 liter läsk och festis, 3 små påsar läsk. Bilresan tog kanske 3.5 timmar.  Fatta hur trötta vi var när vi skulle äta, och det blev ju inte bättre när vi var framme till camping stället... Fick dela rum med Joakim och Jenny.. Fungerade väl , var ju inte så mycket skratt och skoj som vi träffar varandra typ hela tiden? Men värst var ju att My, Amanda och Patrik skulle dela stuga.. Ingen av dom var morgon människor direkt hahah..
Vi skulle vakna 5.30 för att kunna packa, borsta tänderna och gå till den stora stugan och äta frukost.  Sen kom vi inte hem försen vid midnatt, hela min kropp längtade efter att få sova. Men det var några som hade köpt cola och chips för att fika. Skulle ju vara lite taskigt av mig och några till att inte komma. På söndagen var vi tvugna att vakna 7. På något magiskt sätt så vaknar jag verkligen till. Om jag skulle till skolan skulle jag nog bara ligga kvar hehe. Jag skulle inte spela , men kolla på när andra spelade. My vann silver på både singel och dubbel, GRATTIS ! :) Blev donken efter sen åka hem 3,5 timme igen woho! Patrik tog en bild på alla som sov, trevligt. Måste ha sett hel mupp ut. Fick åka buss hem med min skittunga väska , och jag är inte klen, väskan var tung.
Visst låter det som en rolig vårresa hahah. Märkte att det blev myvket text fast orkar inte skriva bättre än så här hööhö


Nattpromenad till stora stugan, bakom kamreran är ju såklart jag.
Ingen gruppbild som Erik Ahlgren har den .

Kommentarer
Postat av: sofifi

svar: hoppas det



hahah hade ni 3 påsar läsk? :O uuuu häftigt! :P

2009-04-06 @ 00:58:37
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: em

svar: Haha, hoppas det för din och dina syskonsskull! :D Jo, det gick bra för henne på placering men inte på tiderna. Vi simmare tänker bara oftast på tiderna och inte placeringar som många tror (a) i alla fall jag och min syster.

2009-04-06 @ 10:54:08
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: My

"Men värst var ju att My, Amanda och Patrik skulle dela stuga"

Vadå värsta? Haha, vi hade det superbra, heh... men som sagt, inga morgonmänniskor i den stugan inte =)

2009-04-07 @ 09:55:07
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0