Surprise

Okej, jag usäktar, fast det har inte hänt något, vill inte komma med massa tråkiga saker (a)
Söndag- Mina bröder kommer och hälsar på.
Måndag- Skola igen... Sjukt jobbig träning
Tisdag- Redovisning om sitt eget partiprogram, sjukt pinsamt! Och att varenda människa pratade medans gjorde saken så mycket bättre haha. Idag får jag även månadspengen! Tjoho! I need money :)
Jag och tjejerna fixade tjejmiddag till Camilla, haha satt lappar runt centrum så hon fick gå runt, Sen tog vi en halsduk och täckte hennes ögon och tog bussen till Emelie. Där dom hade gjort tacos och tårta! :D Vi tänkte spela spel men nä vi gick till Solfagraskolan och lekte. Hah! Blev lite bilder, men har inga, tyvärr :D men vilken surprise det blev för Camilla, hihi kuligt^^
Imorgon blir det tom tits med skolan yeah! Har ännu inte kommit på vad jag ska ta med mig för mat, men det fixar sig säkert :D
Nu ska jag kolla one missed call! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh vilken rolig surprise!

wai, one missed call mm haei gwai piin lei kee meh? :O

2009-04-28 @ 22:56:35
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0