My lucky star~

Ojoj riktigt ouppdaterad :) Men har inte orkat skriva.. som jag inte har gjort så mycket. Förutom badminton hahah.
Tränade både på onsdag och torsdag, man blir hur taggad som helst av att träna dubbel med grupp 4 hah! Nu är det bara några dagar kvar av påsklovet och har inget planerat, orkar inte fråga folk om de är lediga, för det känns som det är alltid jag som frågar så nu har jag bestämt mig att vara osocial och tillbringa min tid med familjen istället. Antagligen kommer jag inte skriva försen om några dagar för jag tänker inte skriva hur min dag varit när jag bara är hemma :)
Som jag är hemma så nördar jag med My lucky star, den är bara för bäst! Rekommenderar den starkt !



Ska nog skriva om min present som jag fick av Sofie för några dagar sen :) hon blev nog lite "ledsen" , fick en såndär halv barnslig fast gullig låda som innehöll en rosa gossedjur som hon har gjort själv, och hon har även broderat ordet vänskap på svansen! :D Och det fanns en till låda  fast mindre med godis, hon vet att jag typ gillar godis hehe (A) Har den inte hemma för jag orkade inte ta med mig den hem som den var lite tung ^^
Tycker även att alla ska kolla hennes header som är übersnygg ;)

Kommentarer
Postat av: lappis

sv: Heh jo det gjorde vi. Men jag har inte lagt upp dem än. :*

2009-04-11 @ 13:11:56
URL: http://lapyanlam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0